.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازرساني به شهرك‌ها و نواحي صنعتي گيلان

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي گيلان گفت: امسال تمام شهرك‌ها و نواحي صنعتي داراي واحدهاي بهره‌بردار فعال به شبكه گاز مجهز مي‌شوند.

مجيد عباسيان‌امين گازرساني به شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان كه داراي واحدهاي بهره‌بردار فعال هستند را از برنامه‌هاي مهم شهرك‌هاي صنعتي گيلان عنوان كرد.
وي اظهار داشت: با توجه به قانون هدفمندي‌ يارانه‌ها گازرساني به شهرك‌ها، نواحي صنعتي و مجتمع‌هاي كارگاهي براي استفاده واحدهاي صنعتي از اين انرژي در دستور كار وزارت صنايع و معادن قرار گرفت.
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي گيلان ادامه داد: سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي كشور كه متولي شهرك‌ها و نواحي صنعتي كشور است، اين برنامه را در اولويت قرار داده است.
وي با اشاره به اينكه در اين راستا تفاهمنامه‌اي با شركت گاز گيلان تبادل شده است، افزود: در اين تفاهمنامه ذكر شده است كه به شهرك‌ها، نواحي صنعتي و مجتمع‌هاي كارگاهي داراي واحد صنعتي فعال و بهره‌بردار گازرساني صورت گيرد. عباسيان‌امين از گازرساني به 16 شهرك، ناحيه صنعتي و مجتمع كارگاهي در سطح استان تاكنون خبر داد و بيان داشت: در سال جاري هشت شهرك ناحيه صنعتي و مجتمع كارگاهي نيز گازدار مي‌شوند.
وي خاطرنشان كرد: تا پايان سال 89 بخشي از شهرك‌ها و نواحي صنعتي داراي واحد بهره‌بردار گازرساني صورت گرفت و گازرساني به مجتمع درياسر لنگرود، فاز توسعه شهرك صنعتي شفت، صومعه‌سرا، رودسر، ناحيه صنعتي كوچيچال فومن، لنگرود و آستارا نيز در دست اجراست.
مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي گيلان گازرساني به اين شهرك‌ها و نواحي صنعتي را در استفاده بهينه از مصرف گاز تاثيرگذار دانست و بيان داشت: شهرك‌ها در فرآيند ساخت و ساز هستند و از آنجا كه واحدهاي بهره‌بردار و فعال دارند گازرساني صورت مي‌گيرد.
وي با اشاره به برنامه‌هاي 90 شهرك‌هاي صنعتي گيلان افزود: امسال تكميل زيرساخت‌ها و خدمات شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان از برنامه‌هاي اين شركت است.
عباسيان‌امين با بيان اينكه نگاه توسعه‌اي در بخش شهرك‌هاي صنعتي استان وجود دارد، اظهار داشت: اين نگاه كمك مي‌كند تا از چرخه توسعه براي دورنماي آينده عقب نمانيم.
وي همكاري رسانه‌ها در بخش توسعه شهرك‌هاي صنعتي را بسيار تاثيرگذار دانست و تصريح كرد: بايد براي برطرف كردن زيرساخت‌ها تلاش‌‌هاي بيشتري انجام شود و حوزه سرمايه‌گذاري در استان يكي از مسايلي است كه رسانه‌ها مي‌توانند نقش مهم و مفيدي داشته باشند.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.